پنل گردشگری

پنل تخصصی گردشگری بین المللی | زمان برگزاری 29 آبانماه 1399

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در جهان است که هر سال در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبر برابر با 27 آبان تا 4 آذر برگزار می‌شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط و حال نامناسب کسب و کارها خصوص کسب و کارهای حوزه گردشگری و طبق روال سالهای گذشته به گفتگو با فعالان و متخصصان حوزه گردشگری خواهیم پرداخت و چالشها و دغدغه هاو  مسایل مربوط به این صنعت را در پنل تخصصی گردشگری بین الملل و راهکارهای ایجاد کسب و کار جدید در زمان شیوع ویروس کرونا را بررسی خواهیم نمود.
این پنل به صورت آنلاین برگزار می شود .شرایط ثبت نام به زودی از طریق همین سایت و شبکه های اجتماعی هفتمین هفته جهانی کارآفرینی منتشر خواهد شد.

پنل گردشگری

موضوع پنل :  پنل گردشگری بین الملل و راهکارهای ایجاد کسب و کار جدید در زمان شیوع ویروس کرونا

تاریخ :   پنجشنبه 29 آبان 99

ساعت :    ساعت 16 الی 18

رئیس پنل : جناب آقای اشکان بروج

سمت رئیس پنل :  متخصص کسب و کارهای گردشگری و مدیر آکادمی گردشگری ایران

اعضای پنل:

  • سرکار خانم متین لشکری بنیانگذار Persian food tour
  • سرکار خانم سارا اسماعیلیه بنیانگذار beriim.ir
  • جناب آقای محمد نادری جهانگرد و راهنمای گردشگری
  • جناب آقای بنیامین رضایی – جهانگرد

 

 

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *