بازدید از جوامع استارتاپی

بازدید از جوامع استارت آپی ایران

این تور با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان،دانش آموختگان و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار با محیط های کاری استارت آپی و نوآور طراحی شده تا از طریق مشاهده ، صحبت و انتقال تجربه مدیران، بتوانند با مسیر راه اندازی کسب و کار و مراحل و شرایط استفاده از خدمات حامیان و بازیگران این جوامع ، از نزدیک آشنا شوند. در این برنامه ، بازدید از ناحیه نوآوری شریف و کارخانه نوآوری آزادی به عنوان دو نمونه مطرح از جوامع استارت آپی کشور برنامه ریزی شده است.

 مراکز نوآوری(innovation centers )، شتابدهنده ها و مراکز رشد ، سرمایه گذاران،استارت آپ های موفق فن آور و نو آور در حوزه های تولید محتوا، سلامت ، گردشگری، بیمه ، هوش مصنوعی،معماری ،شهرسازی و صنعت ساختمان،Iot  و biotech  ، فضای کاری اشتراکی و ….. از جمله مکانهایی است که در این برنامه از نزدیک خواهیم دید .

کسب تجربه ، آشنایی با فرصتهای شغلی و استارت آپی موجود ، کسب دانش های نوین ، شبکه سازی و برقراری ارتباط و … از جمله مزایای شرکت در چنین برنامه هایی می‏ باشد.

پیشنهاد میکنیم اگر شما هم علاقه مند به راه اندازی کسب و کار و یا کسب اطلاعات نوین و نوآور در یکی از این حوزه ها هستید،این فرصت را از دست ندهید.

خدمات تور

وسیله نقلیه

گشت شهری (بازدید از برج آزادی)

پذیرایی

بیمه

آشنایی با عملکرد مراکز نوآوری(innovation centers )، شتابدهنده ها ، صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر، بازدید از مجموعه های منتخب در ناحیه نوآوری شریف و کارخانه نوآوری آزادی وآشنایی با تجربیات کارآفرینان مستقر در محل در حوزه های تولید محتوا، سلامت ، گردشگری، بیمه ، هوش مصنوعی،معماری ،شهرسازی و صنعت ساختمان، Iot و biotech

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.