مدیر گروه اقتصادی شبکه پنج

جلسه اعضای شورای سیاستگذاری با مدیر گروه اقتصادی شبکه پنج

جلسه مشترک اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با جناب آقای دکتر محسن لطفی مدیر گروه اقتصادی شبکه پنج ، 13 مرداد 1400 برگزار شد.

در این جلسه مهندس بهروز فروتن ، رئیس شورای سیاستگذاری و کارآفرین برتر ملی و بنیانگذار صنایع غذایی بهروز، آقای دکتر حسام زند حسامی، رئیس رویداد و معاون توسعه اکوسیستم نوآوری و کسب و کارهای دانش بنیان گروه عطار ،آقای مهندس سروش مودب، دبیر اجرایی رویداد و بنیانگذار کلینیک کارآفرینی ایران و آقای مهندس محمدجواد ترکیان، عضو کارگروه تبلیغات و بازاریابی رویداد و بنیانگذار گروه اردیبهشت حضور داشتند و گفتگو در خصوص همکاری مشترک و حمایت گروه اقتصادی شبکه پنج از این رویداد جهانی صورت گرفت.

هفته جهانی کارآفرینی ایران، امسال به یک هفته خاص محدود نیست

از ابتدای سال ۱۴۰۰ در حال برنامه ریزی، شبکه سازی و فراهم کردن شرایطیست که کارآفرینان، ارزش آفرینان، مدرسان ، متخصصان و مشاوران حوزه کسب و کار و کارآفرینی ارتباط مستقیمی با عموم مردم و بخصوص جوانان ایده پرداز و صاحبان کسب و کارهای نوپا داشته باشند.
در این راستا روسای این رویداد جهانی با امضای تفاهم نامه ها و ایجاد ارتباطات گسترده با فعالان و تاثیرگذاران اکوسیستم کارآفرینی کشور در جهت تحقق اهداف والای هفته جهانی کارآفرینی ایران که ترویج و توسعه کارآفرینی و نمایش این یکپارچگی به جهانیان است، گام برمی‌دارند.

هفته جهانی کارآفرینی ایران، یک رویداد نیست، یک جریان است

 

با ما در ارتباط باشید : ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۸۳ – 09193103319 – -9211611826
ایمیل : INFO@GEWIRAN.COM
سایت رسمی هفته جهانی کارآفرینی ایران : Www.Gewiran.Com

گروه اقتصادی شبکه پنج گروه اقتصادی شبکه پنج

مبع خبر: روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *