پنل گردشگری

پنل تخصصی گردشگری بین المللی | زمان برگزاری 29 آبانماه 1399

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در جهان است که هر سال در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبر برابر با 27 آبان تا 4 آذر برگزار می‌شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. عقیده بسیاری براین است که این کمپین عظیم جهانی می‌تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار گردیده و مشوقی برای راه‌اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط و حال نامناسب کسب و کارها خصوص کسب و کارهای حوزه گردشگری و طبق روال سالهای گذشته به گفتگو با فعالان و متخصصان حوزه گردشگری خواهیم پرداخت و چالشها و دغدغه هاو  مسایل مربوط به این صنعت را در پنل تخصصی گردشگری بین الملل و راهکارهای ایجاد کسب و کار جدید در زمان شیوع ویروس کرونا را بررسی خواهیم نمود.

موضوع پنل :  پنل گردشگری بین الملل و راهکارهای ایجاد کسب و کار جدید در زمان شیوع ویروس کرونا

تاریخ :   پنجشنبه 29 آبان 99

ساعت :    ساعت 16 الی 18

رئیس پنل : جناب آقای اشکان بروج

سمت رئیس پنل :  متخصص کسب و کارهای گردشگری و مدیر آکادمی گردشگری ایران

اعضای پنل:

  • سرکار خانم متین لشکری بنیانگذار Persian food tour
  • سرکار خانم سارا اسماعیلیه بنیانگذار beriim.ir
  • جناب آقای محمد نادری جهانگرد و راهنمای گردشگری
  • جناب آقای بنیامین رضایی – جهانگرد

اعضای پنل

متخصص کسب و کارهای گردشگری و مدیر آکادمی گردشگری ایران

اشکان بروج

من اشکان بروج هستم؛ یک دلباخته سفر و گردشگری که در امور مشاوره‌، آموزش و بازاریابی گردشگری و هتلداری حس می‌کنم، حرف‌هایی برای به اشتراک گذاشتن دارم.

از سال ۱۳۸۲ به طور جدی و با برگزاری تورهای بومی و ایرانگردی وارد عرصه صنعت گردشگری ایران شدم. بعد از چندسال با دوره راهنمایان گردشگری آشنا شدم و با گذراندن دوره‌های فرهنگی و طبیعت‌گردی، دنیای جدیدی برای من باز شد. ورود به عرصه عملیات تور و حضور در رسانه‌های گردشگری بعنوان روزنامه‌نگار و عکاس، وسعت نگاه مرا به دنیای پیرامونم هرروز گسترده کرد.

 سال ۱۳۹۱ مدرک کارشناسی ارشدم را در رشته مدیریت گردشگری با گرایش بازاریابی از دانشگاه علامه‌طباطبایی گرفتم و نگاه عملیاتی را با نگاه آکادمیک آمیخته کردم تا بتوانم رخدادها و جریان‌های نوینی را در عرصه گردشگری و هتلداری ایران رقم بزنم.

 در همین‌سال‌ها به طور حرفه‌ای وارد عرصه آموزش تخصصی و دانشگاهی گردشگری و هتلداری شدم و هم‌اکنون، به عنوان مدرس دانشگاه و موسسه‌های تخصصی گردشگری، مربی ملی ایران در فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و همچنین، مشاور کسب و کارهای گردشگری و هتلداری مشغول به فعالیت هستم.

از جمله یادگاری‌های من در صنعت گردشگری ایران می‌توان به ایده پردازی و استانداردسازی اقامتگاه‌‌های بومگردی در ایران، معرفی و توسعه استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری و جریان‌سازی در تجریه‌گرایی در سفر و گردشگری خلاق اشاره کرد.

هم بنیانگذار PERSIAN FOOD TOUR

متین لشکری - هفته جهانی کارآفرینی

متین لشکری فارغ التحصیل رشته گرافیک، بلاگر سفر و هم بنیانگذار پرشین فور تور می باشد. او در حال حاضر به عنوان طراح تجربه کاربری مشغول به کار است و در کنار آن از هم بنیانگذاران کسب و کار گیو در زمینه نقشه‌های گردشگری و سوغات مدرن ایرانیست.

بنیانگذار BERIIM.IR

سارا اسماعیلیه - هفته جهانی کارآفرینی

سلام , من سارا پوراسماعیلیه هستم، بنیانگذار بریم تراول.

ایران , بدنیا امدم استرالیا بزرگ شدم و بعد از یک سفر فوق العاده به ایران، تصمیم گرفتم بیام ایران و بیش از ۱۵ سال تجربه در صنعت توریسم و گردشگری رو استفاده کنم که بریم رو تاسیس کنم.
ایران کشوری فوق العاده زیبا و شگفت انگیز با طبیعت بکر، تنوع فرهنگی و تاریخ و تمدن کهن است.
هدف من معرفی ایران به جهان با دیدگاه جدید از طریق گردشگری پایدار، بوم گردی و سفر از طریق همکاری با تورلیدرها و اقامتگاه های بومگردی در سراسر ایران میباشد.

بریم تراول بازار آنلاین فروش سفر و تجربه یک روزه گروهی است.

ما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.
ما تیم متخصص بریم تمام محصولات و خدمات ارائه دهندگان را بررسی و دستچین می کنیم تا سرویس با کیفیت، سفر و تجربیات منحصر به فرد را معرفی کنیم.
با بریم تراول برو دنیاتو کشف کن.

جهانگرد و راهنمای گردشگری | مملیکا

محمد نادری - مملیکا

من محمد نادری هستم، یک ماجراجو و جهانگرد ۳۴ ساله که ۸ سال در صنعت نفت و کاز مشغول به کار بودم و در نهایت به دلیل علاقه شدیدم به گردشگری و سفر، وارد این حوزه شدم و به عنوان راهنمای گردشگری و برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی و مستند ساز مشغول به فعالیت هستم. تاکنون به ۲۵ کشور مختلف در چهار قاره سفر کردم و در خیلی از اونها تور برگزار کردم. سبک های مختلفی از سفر رو تجربه کردم و برای برخی دیگر برنامه دارم و علاقه اصلی من نیز سفرهای تجربه گرا و ماجراجویانه است. مملیکا اسم مستعاری هست که در زمان نوجوانی انتخاب کرده بودم و سپس در زمانی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت شدم، برای اکانت خود انتخاب کردم و معروف شد. این همزمان بود با مقطعی که من کم کم مهاجرت به استرالیا و زندگی مهندسی در صنایع نفت و گاز در رده های بالای بین المللی رو به خاطر سفرها و اشنایی با اهالی سفر کنار گذاشتم و کلا به زندگی در لحظه و گشتن ایران و جهان روی اوردم. مشکلات و چالش های زیادی در مسیر ما وجود داره. مثلا بحث ورود گردشگر خارجی به کشور به دلیل تبلیغات رسانه های خارجی، و یا محدودیت ها برای برخی کشور ها، و از طرف دیگر مشکلات دریافت ویزا و اعتبار پاسپورت ایران برای سفرهای خارجی و هزینه های مختلف برخی نمونه ها هستند. در مورد سفر های داخل ایران نیز کمبود اقامت گاه های استاندارد در همه مناطق و وجود برخی محدودیت ها در برخی مناطق و نبود نظارت و محدودیت در بسیاری از مناطق طبیعی میتوان نام برد. من به دلیل اینکه دردوران مهندسی، سوابق کارافرینی و کار استارتاپی و پیمانکاری داشتم، در این حوزه نیز به دنبال این بودم که روش های خودم رو پیاده کنم. مثلا در اجرای تورهای خارجی با همکاری اژانس های همکار، مسیرهایی انتخاب میکردم که ماجراجویانه باشه، همسفرهای من خودشون در در برخی تصمیم گیری ها شریک بدونن، همفکری داشته باشیم، مثل یک خانواده سفر کنیم، در اقامتگاه های خاص بمونیم، حداکثر مناطق رو در طول مسیر ببینیم، از جوامع محلی دیدن کنیم و در کل، سفر رو یک تفریح نبینیم. به همین صورت در تورهای داخلی و شهرگردی ها نیز کارهای جدیدی انجام دادم. و یا در یک سال و نیم اخیر، به بحث گردشگری ورودی یا اینکامینگ وارد شدیم و free walking tour یا شهرگردی های به زبان انگلیسی بدون هزینه ورودیه را در شهرهای اصلی ایران برای کلیه علاقه مندان ایرانی و خارجی برگزار میکردیم که به دلیل کرونا متوقف شد که در نوع خود به این صورت برای اولین بار اجرا میشد. جدیدا نیز مشغول مستند سازی و ساخت پادکست و مسایل این شکل هستم. در زمان کرونا نیز گردشگری حال خوبی ندارد و پیش بینی اینده به این سادگی نیست، اما بهتر است برای همه حالت ها فکر کنیم و برنامه داشته باشیم. ممکن است بیماری تمام شود و یا نشود. به شخصه پیشنهاد میکنم باید انعطاف پذیر بود و مثلا در این دوران میتوان به تولید محتوا پرداخت و یا دانش و مهارت های شخصی را افزایش داد، و یا وارد حوزه گردشگری مجازی شد. معتقدم باید فکر کرد و ایده پردازی کرد و ساکن نبود، که سفر نیز دقیقا همین ساکن نبودن است.

جهانگرد و نویسنده | مارکو

بنیامین رضایی - مارکو

درود به عاشقان ماجراجویی و سفر بنیامین رضایی هستم متولد تیر ماه سال 1364، در کرج به دنیا اومدم. اول در رشته تربیت بدنی بعد در رشته گردشگری وارد دانشگاه شدم و تا امروز به بیش از ۵۰ تا کشور در ۴ قاره مختلف سفر کردم همیشه ماجراجویی بخشی از زندگیه من بوده هست و خواهد بود چه موقعی که پول داشتم‌ و‌بی پول بودم همیشه این تو‌ذهن‌ من بود که یه روزی میخوام جهانگرد بشم و من در تابستان سال 1398 بزرگ ترین ریسک زندگیم رو انجام دادم و با ماشین شخصیم که یک خودرو ۲۰۷ پژو بود سفر دور اروپا رو شروع کردم و اول ایرانی بودم‌که با یک‌ ماشین ایرانی بعد از ۴۸ روز رانندگی به دورترین نقطه اروپا تنگه جبل اطارق رسیدم. شعار من «« سفر کن ماجراجویی کن عبادت کن و‌دنیا رو‌با چشم‌ خودت ببین»» از سال ۲۰۱۰ در سفر کردن در آسیا شروع کردم چین ‌،مالزی ،آذربایجان ،هند ترکیه، قبرس دبی،گرجستان ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ اروپا زیاد بودم فرانسه پاریس آلمان فرانکفرت هلند آمستردام یونان تسالونیکی آفریقا ۲۰۱۷ کنیا نایروبی تانزانیا دارلسلام اوگاندا و زنگبار ۲۰۱۸ کانادا ونکوور،تورنتو، ویستلر، مونترال ۲۰۱۹ سفر با ماشین شخصی پژو‌۲۰۷ ۱۴ تیر شروع شد

شروع از تهران بعد -ترکیه آنکارااستانبول -یونان الکساندر پولی،تسالونیکی-اگنومنیتسا با کشتی رفتم ایتالیا شهر باری-رم-ناپولی_فلورانس -ونیز اتریش اینسبورگ لیختن اشتاین -فادوس آلمان مونیخ سوییس -زوریخ-برن_ژنو فرانسه آنسی-موناکو _مارسیآنتیبس،مونتپولیه اسپانیا-بارسلون-گرانادا،والنسیا،مالاگا،سویا جبل اطارق رکورد زده شد پرتقال-لیسبون دوباره اسپانیا -مادرید-پامپلونا فرانسه-بوردو-پاریس لوگزامبورگ.

History of Benyamin Marco

Greetings to travel and adventure lovers This is Benyamin Rezaei or Benyamin Marco, born in July 1984, in Karaj. At first, I entered the university in the field of physical education, then in the field of tourism, and I traveled To more than 50 countries in 4 different continents. Being Adventures has always been and will always be a part of my life. If I had money or didn’t have, I continuously think about to become a world traveler. In the summer of 2019, I took the greatest risk of my life. I started traveling around Europe with my car, 207 Peugeot. I can say that I was the first Iranian to reach the farthest point of Europe, the Strait of Gibraltar, after 48 days by driving an Iranian car and make a new record in Iran tourism history.

Travel Be adventurous pray See the world through your own eyes

یدونه ولی مردونه

کتاب یدونه ولی مردونه

(به انگلیسی be alon but be a man ) اولین اثر بنیامین رضایی نویسنده و‌ جهانگرد ایرانی که در سال ۲۰۱۸ نوشته شده ‌به زبان فارسی و به سبک شعر نو چاپ گردیده است

نویسنده: بنیامین رضایی
انتشارات: آوای دانش گستر
محل نشر: تهران
چاپ: دوم
شابک: ۹۷۸-۶۰۰-۹۷۸۲۰-۶-۲
زبان: فارسی
شمارگان: ۱۰۰۰
تعداد جلد: ۱
شماره کتاب شناسی: ۵۵۱۹۶۳۱

خلاصه کتاب: کتاب یدونه ولی مردونه ترکیبی از دل نوشته و شعر نو ‌و‌ جملات فلسفوی میبا شد که اشاره به رابطه های امروزی و اشاره به ارزش زن و اشاره به رفتار دونفره هایی دارد که در اجتماع ایران میکند و این کتاب کمی هم رنگ رومانتیک ‌و‌ احساسی را نیز دارد.

تهران تا ونکوور

کتاب تهران تا ونکوور

(به انگلیسی: tehran to Vancouver ) اثر بنیامین رضایی نویسنده و جهانگرد ایرانی از کتابهای پر فروش سفری در سال ۲۰۱۹ بوده و این کتاب در زبان فارسی چاپ گردیده است و اولین کتابی هست که یک ایرانی درباره کانادا کتاب نوشته است

نویسنده: بنیامین رضایی
انتشارات: آوای دانش گستر
محل نشر: تهران
چاپ: اول
شابک:۹۷۸-۶۲۲-۶۷۴۶-۰۳-۸
محل نشر: تهران
چاپ: نخست
زبان: فارسی
شمارگان: ۵۰۰ نسخه
تعداد:جلد: ۱

خلاصه کتاب : کتاب تهران تا ونکوور خلاصه شرایط زندگی، تضادهای فرهنگی و اجتماعی بین ایران و کانادا را بعلاوه اتفاقاتی که برای نویسنده ماجراجوی کتاب در طول سفر و زندگی در شهر های مختلف کانادا مثل ونکوور، تورنتو ، مونترال و…افتاده است را بیان میکند و‌ واقعیت شرایط زندگی و‌ مشکلات و موفقیت های مهاجران ایرانی مقیم کانادا را نیز به نوعی نشان‌ میدهد

هشتاد روز دور اروپا

کتاب هشتاد روز دور اروپا

( به انگلیسی: 80 days around europe) اثر بنیامین رضایی جهانگرد مستند ساز سفر هست که در سال ۲۰۲۰ به زبان فارسی چاپ گردیده است.

نویسنده: بنیامین رضایی
انتشارات: آوای دانش گستر
محل نشر: تهران
چاپ: اول
شابک:
زبان: فارسی
شمارگان: ۵۰۰
تعداد جلد: ۱
شماره کتاب شناسی: ۵۵۱۸۰۳

خلاصه کتاب: کتاب هشتاد روز دور اروپا درباره سفر پر هیجان بنیامین رضایی به اروپا میباشد که در تابستان ۹۸ اتفاق افتاد و وی با یک‌ ماشین ایرانی بعد از گذشتن از ۲۲ کشور اروپایی طی ۸۶ روز که وی کلی ماجراهای عجیب غریبی را پشت سر گذاشت و به عنوان اولین ایرانی که توانسته با یک ماشین ایرانی این کار را انجام دهد تبدیل شد خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنیم.

<iframe height=700px width=800px src=’https://api.eseminar.tv/backend/embed/webinar/پنل-تخصصی-گردشگری-بین-الملل-راهکارهای-ایجاد-کسب-و-کار-جدید-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا’ frameborder=’1′></iframe>

1 دیدگاه برای “پنل تخصصی گردشگری بین المللی | زمان برگزاری 29 آبانماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *