کامیتاپ 13

گزارش افتتاحیه هفته جهانی کارآفرینی – کامیتاپ 13

افتتاحیه رسمی رویداد هفته جهانی کارآفرینی 2019  با اجرای  سیزدهمین رویداد کامیتاپ ، یکشنبه 26 آبان ماه 1398 ساعت 17 الی 19  در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد.

برای کارآفرین شدن در ایران بهترین گزینه برای الگوبرداری، رهبران کارآفرینی و کارآفرینانی هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این مرزوبوم اقدام به ایجاد کسب‌وکار کرده‌اند، ولی متأسفانه کارآفرینان در جامعه فرصت کمی برای انتقال تجارب خوددارند.

کامیتاپرویدادی علمی- آموزشی به‌منظور ارتباط صنعت و دانشگاه، انتقال تجارب کارآفرینان بزرگ کشور، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل‌گیری کسب‌وکارهای بزرگ و همچنین کسب‌وکارهای نوپا و تسهیل گران به دانشجویان و علاقه‌مندان جامعه می‌باشد

کامیتاپ ( میتاپ کارآفرینی) که با همکاری کانون دانش‌آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد افتخار دارد تا هر دو هفته یک‌بار میزبان رهبران کارآفرینی و کارآفرینان صنایع مختلف کشور باشد.

در این رویداد به دنبال دستيابي به اهداف ذيل می‌باشیم:

  • آموزش مفاهیم اصلي مدیریت کسب‌وکار همراه با بررسی فرآیند کارآفرینی یک کارآفرین موفق
  • یادگیری تئوری­ها و مفاهیم مرتبط با کارآفرینی
  • ایجاد انگیزه در راستای ایجاد کسب‌وکار
  • ایجاد فرصت تفکر خلاق و کارآفرینانه در بین علاقه‌مندان
  • ارتباط با بزرگان و صاحب‌نظران صنایع
  • شبکه‌سازی کارآفرینانه

افتتاحیه رسمی هفته جهانی کارافرینی با حضور کارآفرینان و میهمانان ویژه این برنامه آقای دکتر رحیم سرهنگی، آقای دکتر علی داوری، آقای مهندس محمدمهدی فنایی، آقای مهندس ایرج حسابی، آقای مهندس بهروز فروتن،آقای مهندس کیارش عباس زاده، آقای دکتر محمدرضا زالی، آقای مهندس محمد اعلم ملکی و بسیاری علاقمندان به کارآفرینی برگزار کردید.

کامیتاپ 13کامیتاپ 13 - میهمانان

در ابتدای برنامه آقای دکتر علی داوری ، معاون اداری و پشتیبانی دانشکده کارافرینی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، با اشاره به سابقه چندین ساله دانشکده کارافرینی در برگزاری هفته جهانی کارافرینی مخاطبان را برای استفاده از برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته دعوت کردند.

دورهمی کارآفرینی

برنامه با سخنرانی آقای مهندس مهدی افلاطونیان ، مدیرعامل شرکت جهان الکتریک آغاز شد. ایشان پس از بیان داستان زندگی و داستان شکست ها و موفقیت های خود بر این نکته تأکید داشتند که راه حل های کوچک میتواند به موفقیت های بزرگ بیانجامد و همینطور در انجام کارها زمانی به موفقیت میرسیم که عاشق باشیم نه صرفاً شاغل.

مهندس افلاطونیان

پس از صحبت های دکتر افلاطونیان، پای صحبت های آقای دکتر رحیم سرهنگی، مدیر کل دفتر توسعه کارافرینی وزارت کار نشستیم.

دکتر سرهنگی - کامیتاپ 13

در ادامه مهندس محمدحسین فنایی، رئیس هیأت مدیره شرکت الکتروکویر به عنوان دومین کارآفرین کامیتاپ 13 از تجربیات خود را با شرکت کنندگان در میان گذاشتند

پس از آن طبق روال تمام برنامه های پیشین کامیتاپ هر دو کارافرین در پنل پرسش و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند

 

کامیتاپ 13

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *