روز ملی کارآفرینی مبارک 3 اردیبهشت

بزرگداشت روز ملی کارآفرینی با حضور ارزش آفرینان کشور

به مناسبت روز ملی کارآفرینی ؛ حضور آنلاین بیش از ۸۰ نفر از متخصصان اکوسیستم کارآفرینی در اپلیکیشن کلاب هاوس و با مدیریت مهندس سروش مودب، دبیر اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ایران انجام شد.

در این گفتگو جناب آقای مهندس بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز و رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته جهانی کارآفرینی، جناب آقای دکتر شهرام شکوری مدیرعامل شرکت طرفه نگار ، سرکار خانم مرجان هوشیار مدیرعامل شرکت نگین تجارت فردوس ، جناب آقای کیوان نقره‌کار کارآفرین و مجری برنامههای کسب و کار صدا و سیما ، دکتر رحیم فرضی پور بنیان‌گذار موسسه آموزش عالی بهار ، خانم دکتر آرزو خسروی بنیان‌گذار فرش آنلاین و سایر کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی حضور داشتند.

گفتگوی ویژه بررسی حمایت و همراهی فعالان اکوسیستم کارآفرینی با یکدیگر در خصوص چالش‌ها و موانع پیش روی کارآفرینی ملی از جمله مواردی بود که در این گفتگو ها مطرح شد و کارآفرینان و فعالان اقتصادی به آنها پرداختند.

روز ملی کارآفرینی مبارک 3 اردیبهشتهمچنین مهندس سروش مودب اعلام داشتند به دلیل استقبال گسترده از این مطالب و گفتگوها سعی خواهند کرد به صورت منظم و برنامه ریزی شده این برنامه ها را ادامه دهند و با حضور افراد متخصص و خبره مسائل روز کسب و کارها را بررسی نمایند.
این گفتگو در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی؛ ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ همزمان با روز ملی کارآفرینی در کلاب هاوس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *