جلسه با سایت جهانی

جلسه با نماینده سایت هفته جهانی کارآفرینی

جلسه هماهنگی با سایت اصلی هفته جهانی کارآفرینی 22 تیرماه ۱۴۰۰ با حضور آقای POULY (نماینده رسمی سایت هفته جهانی کارآفرینی | www.genglobal.org ) ، آقای مهندس سروش مودب (دبیر اجرایی رویداد) ، آقای دکتر علی فرجادیان (مدیرعامل شتابدهنده سریر) و آقای مهندس حسین قدسی‌زاده برگزار شد.

طی این جلسه گزارشی از هفت دوره از اجرای رویداد ارائه شد و برنامه های اجرایی امسال نیز تشریح گردید. این جلسات تا پس از برگزاری رویداد ادامه خواهد داشت.

هفته جهانی کارآفرینی رویدادی هماهنگ است که نوامبر هر سال با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی، به صورت همزمان در 180 کشور جهان برگزار می‌شود.
افتخار این را داریم که برای هشتمین سال متوالی (از سال ۱۳۹۳) کارآفرینان، ارزش آفرینان، مدرسان و متخصصان، مربیان و مشاوران این حوزه را در ایران و سراسر جهان در بخش‌های (بین الملل، گردشگری، اقتصاد، بهداشت، هنر و کارآفرینی اجتماعی و…) گرد هم آوریم تا دانش و تجربیات ارزشمندشان را با ایرانیان علاقمند و صاحبان ایده و کسب و کار به اشتراک بگذارند.

امسال از ابتدای سال با پیش رویدادهایی با محوریت کسب و کار و کارآفرینی همراه علاقمندان و صاحبان ایده و کسب و  کارها هستیم.

جلسه با سایت جهانی genglobal.org

منبع خبر : روابط عمومی هفته جهانی کارافرینی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *