استارتاپ اکسپرینس

گزارش برگزاری هفتمین رویداد تجربیات استارتاپی (startup experience)

رویداد تجربیات استارتاپی یا Startup experience، یک نشست صمیمانه در حوزه اکوسیستم استارتاپی است که به صورت فصلی و با هدف به اشتراک گذاری و انتقال تجربیات استارتاپ­ها در زمینه ­های مختلف برگزار می­گردد.

استارتاپ اکسپرینس

در همین راستا، هفتمین رویداد از سری رویدادهای تجربیات استارتاپی (startup experience) در تاریخ 3 آذرماه 1398 و همگام با هفته جهانی کارآفرینی، در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و توسط مرکز کارآفرینی و نوآوری طرفه نگار برگزار گردید.

 استارتاپ اکسپرینس استارتاپ اکسپرینس

در رویداد تجربیات استارتاپی ، 35 نفر از فعالان اکوسیستم استارتاپی تجربیات و سوالات خود را درباره تاثیرگذاری تنوع محصولات بر میزان فروش، مطرح کرده و در نهایت کارشناس رویداد، سرکار خانم دکتر لیلا شیرازی (مشاور ارشد بازاریابی)، مباحث مطرح شده را هدایت و به سوالات پاسخ دادند.

شرکت طرفه نگار از سال 1377 با هدف نهادینه نمودن استفاده از فناوری اطلاعات گام به عرصه طراحی و تولید نرم افزار نهاد.  اکنون با بیش ازنیم میلیون کاربر و بیش از 500 عامل فروش و خدمات در سراسر ایران، بزرگترین خانواده نرم افزاری کشور است . نرم افزار هلو یکی از برند های این مجموعه است که کمتر کسی است که تا به حال نام آن و آوازه آن را نشنیده باشد .

از آنجا که همیشه نگاه به مقوله آموزش، کارآفرینی، اشتغال زایی و ارتقاء دانش جامعه یکی از دغدغه های این مجموعه بوده، برآن شدند تا دانش و تجربه ی سال های متمادی را به نحوی با شما عزیزان به اشتراک بگذارند .

با این رویکرد در سال 1395 سنگ بنای مرکز کارآفرینی طرفه نگار را بنا نهادند تا  با استفاده از پتاسنیل های موجود،  کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها)  را حمایت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *