هفته جهانی کارآفرینی - دکتر کمره ای 1400

دکتر محمود کمره ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران؛ دانشگاه کارآفرین

دکتر محمود کمره ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران به صورت آنلاین به جلسه پیوستند و فرمودند: در جهان و همچنین در کشور ما، کارآفرینی شتاب دارد و از جایگاه ارزشمندی برخوردار است. دانشگاه تهران نیز با این هدف که آموزش را در راستای کارآفرینی سوق دهد و به دانشگاه نسل جدید که دانشگاه کارآفرین می‌نامند دست یابد، برنامه‌ریزی و حرکت می‌کند.  دانشگاه تهران اولین دانشگاه ایران است که دانشکده کارآفرینی را ایجاد کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

ایشان افزودند امسال دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشگاه تهران از پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که با هدف شناسایی و حمایت از صاحبان ایده و کسب‌وکارهای حوزه علوم پایه آذرماه امسال برگزار می‌شود، نیز حمایت می‌کند. این جشنواره به حمایت بنیاد نیکوکاری بخش خصوصی و با نیت خیرانه و نه کسب درآمد شکل گرفته است و با همراهی و بهره‌گیری از تخصص هیأت علمی دانشگاه‌ها برای ارزیابی، بر روی ایده‌ها و کسب‌وکارهای حوزه علوم پایه سرمایه‌گذاری می‌کند. این نمونه‌هایی است از فعالیت‌های دانشگاه تهران در جهت حمایت از کارآفرینی، امیدواریم بتوانیم قدم‌های بلندتری در بخش‌های آموزشی و پژوهشی حوزه کارآفرینی برداریم.

ایشان همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری هشتمین هفته جهانی کارآفرینی که شرایطی را برای انتقال تجربیات کارآفرینان و متخصصان به علاقه‌مندان، دانشجویان و صاحبان کسب‌وکار جدید و توجه به مقوله کارآفرینی تقدیر و تشکر کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *