جلسه برنامه ریزی هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران

آغاز برنامه ریزی اجرایی هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران

پیرو برگزاری موفق هفت دوره از رویداد هفته جهانی کارآفرینی در ایران (global entrepreneurship week) ، تیم برگزار کننده رویداد به مدیریت مهندس سروش مودب ، جلسات برنامه ریزی برگزاری هشتمین هفته جهانی کارآفرینی را آغاز نمود .

امسال نیز همانند سالهای پیش، رویداد با همراهی بیش از 30 نفر از اعضای تیم برنامه ریزی اجرایی و با تشکیل کمیته های تخصصی (بین الملل، گردشگری، اقتصاد، مشاوره و کوچینگ ، کارآفرینی اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و …) کار خود را آغاز نمود.

با توجه به پاندمی کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، رویداد در  آبانماه 1400 و همزمان با 180 کشور جهان با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی و ارزش آفرینی و همچنین انتقال تجربیات کارآفرینان و افراد موفق به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و محتوای برنامه ها از طریق سایت هفته جهانی کارآفرینی ایران، پخش زنده آپارات، اینستاگرام رویداد و کلاب هاوس ، فیس بوک لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی به صورت زنده در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

برای مشارکت در برگزاری این رویداد جهانی با ما از طریق ایمیل رسمی هفته جهانی کارآفرینی ایران به آدرس INFO@GEWIRAN.COM و یا با شماره مستقیم 28429783-021 در ارتباط باشید.

 

انتشار خبر: کمیته روابط عمومی GEWIRAN2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *