استارتاپ ویکند ؛ پیش رویداد هفته جهانی کارآفرینی 98

سومین جلسه اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ، 4 شهریور 98 با ریاست دبیر کانون دانش آموختگان کارافرینی جناب آقای سروش مودب در دانشکده کارافرینی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، تیم های اجرایی چالش ها و مسائل پیش رو را بررسی و جهت رفع موانع راه کارهایی را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه تیم اجرایی نمونه اولیه سایت توسط گروه طراحی پالادیوم رونمایی و بررسی شد و اصلاحات و محتویات لازم اعلام شد.
یکی از برنامه های اصلی رویداد هفته جهانی کارآفرینی برگزاری استارتاپ ویکند است . در این خصوص اعضای تیم برگزاری استارتاپ جهت برگزاری استارتاپ ویکند در شهرستانها نیز برنامه های خود را ارائه نمودند.


استارتاپ ویکند؛ پیش رویداد هفته جهانی کارآفرینی 98

استارتاپ ویکند یک برنامه 3 روزه (54 ساعته آخر) هفته است، که در آن گروهی از مدیران، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان به راه‌اندازی شرکت‌ نوپا و صاحبان ایده با هم جمع می‌شوند و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا یک شرکت نوپای جدید راه‌اندازی و نمونه اولیه‌ای از کار خود ارائه نمایند و در انتهای آخرین روز، ماحصل کار خود را به داوران مسابقه ارائه دهند.

این برنامه سخنرانان، مربیان، نمایندگان شرکت‌های بزرگ، و سرمایه‌گذاران مختلفی را جذب می نماید و از این نظر فرصت بسیار خوبی برای‌ شناخته شدن جوانان صاحب ایده و دارای پتانسیل رشد است. همچنین تجربه این کار گروهی، باعث ایجاد پیوند محکمی بین اعضای تیم‌ها می‌شود و بسیاری از تیم‌ها پس از اتمام برنامه به همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهند تا یک استارت‌آپ فعال شکل دهند.


امسال نمایندگان کانون دانش آموختگان کارآفرینی در استان های مختلف این امکان را دارند که با حمایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری استارتاپ ویکند در سراسر کشور در این رویداد جهانی مشارکت کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با دبیرخانه رویداد (86093621- 021) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *