گزارش برنامه دورهمی همآپ

برنامه دورهمی همآپ ، همزمان با هفته جهانی کارآفرینی ، شنبه 25 آبان ماه 1398 ساعت 18 الی 20 در محل شتابدهنده سریر برگزار شد.

برای کارآفرین شدن در ایران بهترین گزینه برای الگوبرداری، رهبران کارآفرینی و کارآفرینانی هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این مرزوبوم اقدام به ایجاد کسب‌وکار کرده‌اند، ولی متأسفانه کارآفرینان در جامعه فرصت کمی برای انتقال تجارب خود دارند.

مجموعه برنامه های همآپ فرصتی برای گردهم آمدن افراد و صحبت در خصوص کارآفرینی و کسب و کار است.

هفته جهانی کارآفرینی

روز شنبه 25 آبان ماه در شتابدهنده سریرلند دورهمی هماپ که یکی از رویدادهای برنامه ریزی شده در هفته جهانی کارآفرینی 1398 برگزار شد.

مهمانان این پنل برای ارایه تجربیات و همفکری اقایان سینا مومنی و علی فرجی از شرکت یکتانت و افشین گلدرانی و بهرامی که فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ بودند با مدیریت آقای امانی پنل اجرا شد.

همآپ

در این پنل حدود 23 نفر بصورت مهمان حضور داشتند که مشتاق به همفکری در حوزه دیجیتال مارکتینگ بودند.

آقای امانی به عنوان مدیر پنل از تجربیات خود در حوزه تبلیغات از گذشته تا کنون صحبت کردند و از فضای جدید بوجود آمده در دیجیتال مارکتینگ در شرایط فعلی صحبت شد که دوستان همه نظرات و تجربیاتشان را در این باره به اشتراک گذاشتند.

مهمانان اصلی در این باره نیز اطلاعات بروز و راههای جدید تبلیغات را بیان کرده و به پرسش میهمانان در این زمینه پاسخ دادند.

عکس یادگاری برنامه دورهمی همآپ

در پایان برنامه دورهمی همآپ از همه دوستان دعوت شد یک عکس دسته جمعی انداخته و بعد در زمان صرف پذیرایی به شبکه سازی و ایجاد ارتباط در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *